- Ker imamo večletne izkušnje pri različnih vzdrževalnih delih,
- ker s svojimi naročniki vzpostavljamo pristen odnos ter tesno sodelujemo v smislu vsakodnevne razpoložljivosti, s predstavniki stavb bomo organizirali redne sestanke in do vsake rešitve pristopali individualno in celostno,
- ker bomo skrbeli za kakovostno in pravočasno opravljanje storitev, saj imamo v podjetju ustrezno izobrazbeno strukturo zaposlenih s primernimi izkušnjami in zanesljive poslovne partnerje za svoje podizvajalce,
- ker bodo naši stroški upravljanja nižji kot so do sedaj,
- ker bodo vse storitve opravljali redno zaposleni,
- ker je kakovost naših storitev ena od osnovnih, oziroma strateških usmeritev v našem podjetju.
Če ste nezadovoljni z dosedanjim upravnikom, ga lahko enostavno zamenjate. Stanovanjski zakon namreč določa, da lahko etažni lastniki sporazumno odstopijo od pogodbe o upravljanju z odpovednim rokom najmanj tri mesece, seveda, če z upravnikom niso zadovoljni. Za zamenjavo upravnika se etažni lastniki odločijo, ker so nezadovoljni z njegovim delom, njegovim odnosom do etažnih lastnikov, zaradi nekvalitetnega opravljanja storitev, zaradi prepočasnega odziva ali neaktivnosti. Za zamenjavo upravnika je potrebno soglasje več kot 50% etažnih lastnikov v večstanovanjski stavbi.