Zaposlimo osebo na delovnem mestu: Administrativno knjigovodska dela. Delo poteka v računovodstvu.
Delovne naloge:
- vodenje zalog, vodenje knjigovodstva OS, vodenje saldokontov
- obračun DDV, plačilni promet, kompenzacije,
- usklajevanje stanja, knjiženje prejetih računov,
- priprava podatkov za obračun plač,
- nadomeščanje finančne računovodkinje,
- izvajanje administrativnih del in nalog glede na delovni proces,
- ostala dela in naloge po navodilih nadrejenih.
Pričakujemo:
- končana srednja šola – ekonomist ali
- višješolska – višja strokovna – računovodstvo,
- minimalno 2 leti izkušenj,
- splošna računalniška pismenost,
- napredno znanje programa Excel,
- Zaželjeno (ni pa nujno): znanje v uporabi računovodskega programa SEYFOR.
Ponujamo:
- Zaposlitev za nedoločen čas, s 6 mesečnim poskusnim delom za določen čas, 8 h dnevno,
- delo v dopoldanskem času,
- fleksibilen prihod na delo,
- prazniki in vikendi prosti,
- priložnost za delo v motivirani in strokovni ekipi,
- možnost izboraževanja in usposabljanja,
- sodelovanje z različnimi oddelki in možnost širšega vpogleda v poslovanje.
Kandidati naj pošljejo prijave na elektronski naslov: info@recinko.si.
Dodatne informacije dobite na telefonski številki: 01 893 14 72.
V primeru invalidne osebe: k prošnji dodajte odločbo o invalidnosti (z omejitvami).